München igen =)

Klev upp klockan 4.30 imorse!!!!
Gjorde mig iordning och packade det sista sakerna ( glömde en del såklart kom jag på på flygplanet ) och tog en taxi klockan 6 ut till Arlanda.
Flyget kom iväg i tid och landade i München i tid =)
Tog tåget från flygplatsen in till kontoret alldeles själv !!  En helt ny erfarenhet =)
Det var jättesmidigt och framför allt så hinner man se lite av den tyska landsbygden.

Väl framme vid hållplats Aidenbachenstrasse är det en liten promenad fram till kontoret.
Jag höll på att frysa ihjäl den biten ska jag säga !!
Det blåste riktigt riktigt kallt och mina fingrar blev till is !!
Inte alls vad jag hade tänkt mig så det gick väldigt snabbt att gå till kontoret =)
Väl framme så läste jag av mejlen innan det var dags att gå ner och käka lunch.
Hade en liten kickoff angående testningen jag är nere på och nu är det bara att vänta på alla testfiler =)
Ska bli riktigt intressant denna vecka och se om vi lyckas med allt =)

Nu kommer lite bilder att sukta er med =)

image24

Vy över München


Och nu lite bilder på hotellet:

image27

Hotell lobbyn

image28

Hotell baren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0