Kvalitets tid med min son

Har haft en underbar dag med min grabb idag =)
Jag och Robin drog in till stan runt lunch idag.
Åkte till PUB för att köpa en Mouli tröja åt Robin.
De hade inte den modell som han ville ha så vi gick till Grev Turegatan istället och till Mouli affärn.
Hittade en skit fin tröja där ( som tur var )

Gick tillbaka till stan sedan med ett lunch brake på McCafe på Kungsgatan och knallade hela Drottninggatan fram bland alla miljoner människor som hade fått lön och njöt av det underbara vädret.
När vi kom ut från Indiska i Gamla Stan öppnade sig himlen och det började spöregna !!!

Lyckades ta oss till Plattan och sedan in på Gallerian och strosa runt lite och torka innan vi tog T banan hem igen. 

Ska sätta igång grillen nu snart på balkongen . Det blir premiär grillning för iår =)

Älskar verkligen min son !!!! 

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-26 @ 19:43:22
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar i något inlägg, eller varför inte flera? :)

Ha en trevlig lördagskväll!

2008-04-26 @ 19:49:09
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0