Klippte av mig håret idag !!

Har tänkt länge på att klippa mig men alltid kommit på någon dålig ursäkt att ta mig iväg.
" Det är ju så långt och fint nu ", " har inte råd " , " sååå hemskt ser det inte ut " m.m
De senaste veckorna har jag dock funderat väldigt mycket och kommit fram till att jag ser väldig väldigt tråkig ut i håret.
Johan har opponerat sig och sagt att han tycker om mitt långa hår, men det är väl hur jag känner som räknas ?!?!

Hur som helst så åkte jag iväg idag till Kista !
Diskuterade fram en frisyr tillsammans med frisörskan och Voila !
Mitt hår är kapat från att ha varit ner på halva ryggen till att knappt räcka till axlarna!
Min första tanke som slog mig när jag tittade mig i spegeln var att jag var otroligt lik min syster Sussi!
Det var det första Robin sa också när han såg mig när jag kom hem
" Vad lik Sussi du är ! Shit ! "
Om det var negativt eller inte vet jag inte *s*
Hur som helst så är jag jättenöjd :-)
Ska lägga upp en bild vid tillfälle så får ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0