Efter en hektisk vecka

börjar det äntligen att lugna ner sig lite nu ......
Det har varit rally hela veckan på jobbet med testning av nya funktioner m.m och även full rulle hemma.
Måndagkväll var vi till Ängskolan på informations träff inför Robins skolstart.
Det var intressant och vi fick med blanketter hem där man ska välja inriktning, språk och kamrat.
Pappren är nu ifyllda och inlämnade redan till skolan , så vi får väl se hur det blir med kamrater och klassindelning.
Tycker att det är jättespännande !!

Tisdag kväll hade vi Housewarming party på jobbet för de nya kollegorna som förhoppningsvis kommer nästa månad.
Det var mycket information och väldigt god mat =)
Var hemma efter 21 någongång så det blev en låååång dag på jobbet !

Onsdagkväll var det storhandling som gällde men igårkväll var det superlungt =)
Jag var själv hemma fram till 21 någongång så jag passade på att ligga i soffan och kolla på tv och slappa =)

Ikväll kommer Clara och Lucas och även Sara kommer över, så det blir full rulle hela helgen igen.

Funderar på att åka till Kista imorgon och klippa mig.
Börjar bli lite trött på mitt långa hår nämligen.
Det blir inte kort, men jag vill nog klippa av en hel del på längden faktiskt.
Är trött på att det bara hänger och ser tråkigt ut och det är för långt för att snabbt kunna sätta upp det i en snygg "rufs" frisyr .
Vi får se vad det blir =)

Nu ska jag lägga in en extra växel här på jobbet och göra klart inför helgen =)

Ha en skön dag och njut av solen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0