Den fortsatta veckan i München

gick väldigt fort.
Hade hur mycket som helst att göra de resterande dagarna.
På torsdagkvällen blev vi bjudna på en tysk medeltidsrestaurang och det var verkligen medeltid !!
Det var inga tallrikar eller bestick, utan du åt på en träplanka och med en dolk eller fingrar.
Man skulle följa de medeltida sederna och lagarna som gällde då och jag råkade så klart trampa i klaveret!
Resultatet ser ni här nedan:
image31

För att bli frisläppt var jag tvungen att bli biten i örat fyra gånger av fyra karlar!!!
Det var verkligen en annorlunda middag måste jag säga :-)

Fredagen var lite seg måste jag säga. Vi kom inte hem förrän runt 1 på natten och då packade jag innan jag gick och lade mig.
Somnade vid 2 så man var lite seg när klockan ringde vid 6.
Hann inte göra så jättemycket på kontoret innan vi skulle åka vid 12.
Åkte tunnelbana och pendel ut till flygplatsen igen.
Börjar få riktigt hum på hur det funkar nu *s*
Planet gick i tid och jag landade när jag skulle.
Robin sov över hos en kompis och Johan höll på att fixa inför en middag som de skulle ha på klubben på lördagen, så det var bara jag och katten hemma. Ganska skönt faktiskt.....
Lördag var det upp tidigt för att packa igen.
Jag och Robin åkte upp till mamma och pappa i Ljusdal för att umgås lite och för att få sommar däcken till bilen.
Kom hem igår kväll vid 18 tiden och då var det bara ner i tvättis som gällde ......
Idag har det varit en riktig mötesdag på jobbet bara och på kvällen var jag på informationsmöte på Robins nya skola.
Har precis kommit hem och satt mig för att ta igen mig lite.
Är livrädd för att åka på magsjuka dock :-(
Johan har mått dålig hela dagen och mot kvällningen blev det riktigt dåligt.
Ska sova i Robins rum inatt för jag vill inte och har inte tid att bli sjuk denna vecka !!!!
Men blir jag sjuk så blir jag.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0