Nu är det bara 19 dagar kvar tills jag åker igen

Men denna gång åker vi till Playa Meloneras





Det är jag, Robin, Eva och Sara som åker den 4 april i en vecka och vi ska verkligen njuta!!!!!
Förhoppningsvis får vi lite bättre väder än när jag Robin åkte sist.
Behöver verkligen lite sol nu !

Ska även förbereda lite mera gällande kläder också när vi åker denna gång.
För det första ska vi ha en varsin resväska och för det andra ska jag i god tid plocka fram vad jag ska ha med.

Jag kommer nog inte att blogga därifrån denna gång för vi har inte internet på hotellet denna gång heller och det är ju lite dyrt att sätta sig på internet cafét på hotellet.
Jag gör som förra gången och skriver i word och för över sedan.
Ska absolut ta mera kort denna gång också!
Har ju en jättefin och bra kamera denna gång som SKA utnyttjas !
Kommer att ta med mig min lilla bloggdator i vilket fall som helst tror jag, mest för att kidsen ska kunna spela lite och så.
Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0