Nu ar vi framme !!

Landade halv tva svensk tid idag.
Tog buss till hotellet och checkade in.
Det ar verkligen fint har ska ni veta. Tyvarr sa kan jag inte anvanda min egna dator for det finns inget internet pa rummet, sa jag far ga ner till receptionen och hyra en dator.
Kan inte lagga upp nagra bilder heller nu, men jag far fixa det nar jag kommer hem igen.

Nar vi kom fram bytte vi om direkt till lite svalare klader sedan gick vi in till Playa Ingles och kollade laget.
Handlade hem lite smatt och gott till frukost bland annat och promenerade hem igen.
Gick ner pa hotell restaurangen och kakade oxfilè =)  Mums !

Tog ytterligare en promenad ner till stranden och oknen sedan.

Nar vi kom hem till hotellet igen var mina ben helt doda !!!

Kommer verkligen att sova gott inatt och imorgon blir tidig morgon och sedan SOLA!!!!!!

Ses senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0