Söndag den 30 november

Söndag den 30 november


Idag när jag vaknade runt halv nio var det strålande sol ute !!!!


Gick upp och tog mig en kaffe och gjorde mig i ordning för poolen J

Gick ner till poolen och lade mig en stund och njööööt!


Efter ett tag fick jag lite dåligt samvete över att Robin missade det sköna, så jag gick och väckte honom och fixade frukost.

Jag och Robin gick ner och lade oss och solade och njöt.

Låg där hela dagen och vi brände oss inte ( kors i taket ! )

Nu är klockan 16.50 och jag ska hoppa in i duschen och sedan ska vi ladda inför kvällen.

Vi ska in till Playa Inglés och käka igen ikväll.


Blev inget käk i Playa Ingés.

Vi gick runt lite och kollade men det var inget som lockade.

Vi gick tillbaka till hotellet och käkade istället på hotellet.

Robin hade ont i magen så han var inte så hungrig.

Efter maten gick vi till rummet och kollade på tv istället.

De visade Beck dubbad till tyska J

Somnade i soffan båda två och vaknade kvart i elva.

Masade oss upp till sängarna och däckade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0