Lördag den 29 november

Lördag den 29 november


Vaknade klockan halv åtta imorse och låg och drog mig lite i sängen.

Har sovit okej, men det var ganska så kyligt inatt faktiskt.

Robin har legat och pratat i sömn också *s*

Klev ur sängen runt 8 och gjorde i ordning lite kaffe och sitter nu och skriver lite.

Ska duscha av mig res - och öken damm sedan ska jag gå och se om jag hittar supermarketen som finns här på hotell området.

Måste nämligen köpa handdukar. Ville inte plocka med mig några hemifrån då de tar så mycket plats.

Än så länge så är det lite småkyligt ute och disigt, men vi får hoppas på att det blir varmare så vi kan sola och bada lite idag.


Blev inget bra väder men jag och Robin gick ner till stranden i alla fall.

Lade oss på ett par solstolar och trotsade vädret J

Låg ett tag sedan gick vi upp till Playa Inglés strandpromenad.

Gick runt och tittade lite på allt och alla och gick sedan in på Mc Donalds och käkade.

När vi satt och käkade såg jag helt plötsligt en gammal jobbarkompis från Tech Data.

Putte var där med sin familj, men jag struntade i att gå fram och hälsa. Vet inte om han känner igen mig då det var jätte länge sedan han slutade att jobba hos oss.


Efter att vi käkat gick vi hem och tog det lite lugnt en stund, sedan knallade vi in till Playa Inglés igen.

Gick till Yumbo shopping centrum och kollade och det var enormt!

Robin provade några G-star tröjor men de passade inte riktigt.

Gick till Kasbah sedan för att kolla om Relax var öppet. Det var det inte så vi gick och satte oss nedanför och tog ett varsit glas att dricka.


Gick hem igen och gjorde oss i ordning för kvällen.

Gick till Hard Rock och käkade middag . Det var jättegott och mysigt.

Gick runt och kollade igen en sväng i Playa Inglés och hamnade på Kasbah igen.

Det var hur mycket folk som helst där när klockan var runt 21.

Helt annat än tidigare på dagen.

Tyvärr var Relax fortfarande stängt.....

Anledningen till att jag kollade Relax är att för ca 20 år sedan när jag och syrran var här var vi alltid på Relax och partajade och lärde känna en kille som jobbade där.

Efter att Robin spelat lite i spelhallen knallade vi hemåt igen.

Hade skit ont i benen och blåsor på fötterna så jag höll på att dö!!

Somnade som en stock !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0