Fredag den 28 november

Fredag den 28 november


Eftersom internet bara fanns att få mot betalning på hotellet ( 1euro för 15 minuter ) så får jag skriva ner allt i word och sedan fixa till när jag kommer hem istället =)


Klockan ringde 3 imorse :(

Jag hoppade inte upp förrän vid halv fyra dock och fixade iordning mig.

Robin kom upp vid 4 och vi packade ner det sista.

Även Johan och Pixie var uppe !!


Taxin kom vid halv fem och skjutsade ut oss till Arlanda.

Checkade in bagage och gick igenom säkerhetskontrollen utan problem.

Gick ombord på planet 6.35 men blev lite försenade pga att folk inte kan sätta sig ner på en gång !!!!


Flygresan gick bra. Robin somnade på en gång nästan och sov säkert i fyra av de sex timmar vi flög, men det var ju inte så konstigt med tanke på att han hade suttit vaken nästan hela natten.


Väl framme i Las Palmas stod det bussar och väntade på oss.

Hoppade på buss 35 som tog oss till hotell Vistaflor.


Checkade in och bytte om lite snabbt sedan tog vi en promenad till Playa Inglés för att kolla runt lite.

Jag har ju varit här några gånger tidigare så jag kände igen mig faktiskt J

Gick bort till Kasbah och kollade lite och jag kände igen en del restauranger och så.

Gick in på Netto och handlade hem lite frukost, dricka och chips och knallad hemåt igen.

Väl hemma gick vi ner till restaurangen på hotellet och käkade lite.

Oxfile med bea J Helt ok.

Tog en promenad ner till stranden sedan och gick in i öknen, men vi kunde inte vara där så länge för det blev kanon mörkt  jättesnabbt.

Gick tillbaka till hotellet istället och vilade benen lite. Var hur stel och öm som helst av allt gående! *s*

Tog ett glas vin och käkade lite chips sedan gick vi ner till receptionen och kollade in internetcafét.

Jag passade på att skriva lite på bloggen men det var lite knöligt eftersom det inte fanns å ä ö

Robin testade Counter Strike men det fungerade inte så bra.

Gick tillbaka till rummet och packade upp ordentligt sedan var jag så himla trött att jag gick och lade mig faktiskt.

Klockan var väl inte mer än 22 ( 23 svensk tid ) men det var väl inte konstigt att man var trött med tanke på att jag varit uppe sedan 3 !













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0